Hos Agerholms Rengøring og Ejendomsservice

Hos Agerholms Rengøring og Ejendomsservice har vi fokus på at levere den bedst mulige kvalitetssikring til vores kunder. Derfor er vores mål altid at kunne motivere vores medarbejdere, så de kan yde den bedste indsats og holde både motivation, engagement og arbejdsindsats højt.

Derfor søger vi bl.a. for altid at følge løbende op på de leverede serviceydelser, som vi yder, for at sikre, at kvaliteten er i overensstemmelse med det aftalte. Vores inspektører tjekker derfor løbende arbejdsområdet alene sammen med den pågældende medarbejder på området. Inspektøren gennemgår derudover gerne området med en ansvarlig fra jeres område, hvis dette ønskes. På denne måde kan I sammen drøfte både ris og ros.
Vi sørger naturligvis for, at eventuelle anmærkninger og kommentarer til arbejdet altid vil blive besvaret så hurtigt som muligt.

En gang om året udsender vi et spørgeskema, som vores kunder er velkomne at svare på. Dette omhandler forskellige spørgsmål om serviceniveauet, kvaliteten samt tilfredsheden.

Det er endvidere muligt at få ophængt skemaer i opgange, på vaskeri og på toiletter, så der kan holdes øje med, hvornår der sidst er blevet gjort rent. I virksomheder lægger vi altid en notesbog, så der let kan kommunikeres med vores medarbejdere, og at vi derigennem kan sikre den bedst mulige kvalitet.

Fordele ved at vælge os

  • Mange års erfaring
  • Stabile og professionelle
  • Tilpassede løsninger til lige netop jeres behov
  • Erfarne og dygtige medarbejdere
  • Miljøvenligt
  • Konkurrencedygtige priser